موج وبلاگی آهنگِ بندگی

موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
طبقه بندی موضوعی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۳

روز هفتم | یاد خدا


آل عمران ، آیه 191 : " کسانی که خداوند را به یاد می آورند در حالی که ایستاده ، نشسته و خوابیده اند و در خلقت آسمانها و زمین تفکر می کنند. "


پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: هر گروهی برای یاد خدا در مجلسی بنشیند، یک منادی از آسمان به آنها ندا می دهد که برخیزید، گناهانتان بخشیده شده و تبدیل به حسنات گردیده.


پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: "(درشب معراج) وقتی به عرض خدا رفتیم وارد بهشت برین شدم. در آنجا فرشتگانی را دیدم کهبا خشت های طلا و نقره ساختمانهای بزرگ می سازند، ولی گاهی دست از کار می کشند، از آنان پرسیدم: چرا این چنین می کنید؟ گفتند: هرگاه به ما خشتهای این ساختمان برسد مشغول ساختن می شویم و هرگاه نرسد دست از کار میکشیم. پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم فرمود: این خشت ها چیست؟ عرض کردند: سبحان الله و الحمدلله و لا اله الاالله و الله اکبر. وقتی که مومن این ذکرها را می گوید، ما ساختمان را برای او می سازیم و وقتی که ساکت میشود ما نیز دست از کار می کشیم."  


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی