موج وبلاگی آهنگِ بندگی

موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
طبقه بندی موضوعی

اولین نرم افزار شیعی سیستم عامل ios اپل توسط یک گروه برنامه نویس ایرانی تولید و برای استفاده عموم به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت.

این نرم افزار که شامل صحیفه سجادیه، مجموعه دعاهای حضرت امام سجاد(ع) به همراه ترجمه فارسی-عربی و قرائت دعا با لحنی دلنشین(عربی و فارسی) است برای اولین بار و به صورت رایگان در Appstore قابل دریافت است.

قابل ذکر است نرم افزار جامع صحیفه سجادیه برای سیستم عامل آی او اس(ios) و اندروید(Android) تهیه شده و از آدرس www.isahifa.com قابل دانلود است.

تولید کننده این نرم افزار در توضیح ویژگی های آن آورده است:

نرم افزارهای مذهبی جزو پر طرفدار ترین برنامه های کاربردی در بین مردم کشور عزیزمان و همچنین در کشور های اسلامی بوده است ، اکنون با معرفی اختصاصی اپلیکیشن جدید ادعیه صحیفه سجادیه (iSahifa) که به تازگی در اپ استور منتشر شده است در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم .  صحیفه سجادیه شامل مجموعه دعا های امام سجاد (ع ) بوده ، این کتاب اگرچه در موضوع دعا و نیایش است، ولی شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی است که در شکل و قالب دعا امام(ع) به آنها اشاره نموده اند.

این برنامه حرفه ای به صورت بسیار حرفه ای و کاملی برنامه نویسی شده است ، توسط این برنامه شما در آیفون،‌ آیپاد و آیپد خودتان می توانید الصحیفة السجادیة را به صورت کامل به همراه ترجمه کامل فارسی – عربی داشته باشید،  همچنین متن عربی دعا را توسط قابلیت خواندن اتومات با کلیک کردن روی گزینه (پخش) با لحن دلنشینی گوش کنید .

از قابلیت های برتر برنامه

  • یونیورسال بودن آن ( قابل اجرا بر روی iPhone-iPod-iPad )
  • ترجمه کامل فارسی – عربی 
  • رایگان بودن برنامه و قابل دریافت در Appstore 

* اپلیکیشن iSahifa به صورت رایگان در اپ استور قرار گرفته است که به راحتی با اکانت آیتونز خودتان می توانید آن را دریافت و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

* نرم افزار صحیفه سجادیه برای اندروید با لینک مستقیم قابل دانلود است. (حجم: ۱۷۴ مگابایت)

رونمایی از این نرم افزار موبایل فردا دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور شخصیت های فرهنگی کشور به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، خیابان بزرگمهر غربی، سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور بر پا می شود.

نظرات  (۱)

مراسم عمومیه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی