موج وبلاگی آهنگِ بندگی

موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
موج وبلاگی آهنگِ بندگی
طبقه بندی موضوعی

حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سومین نشست مبلغان نخبه کشور که صبح امروز با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، از تشکیل شورای نخبگان تبلیغ در دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: در این تشکل سعی می شود نخبگان مبلغ شناسایی شوند و مسائل مربوط به تبلیغ مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

وی از شناسایی مبلغان نخبه در سه سطح خبر داد و گفت: کاری که مورد تاکید آقایان بود این بود که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه تلاش کند به دنبال خطیب پروری باشد از این رو هسته هایی تشکیل شده است و فنون خطابه و تبلیغ به مبلغان ارائه می شود.

حجت الاسلام واعظی تصریح کرد: بنا داریم در شهرهای مختلف از مبلغان نخبه مناطق بهره بگیریم تا ارتقای سطح منبر اتفاق بیفتد. 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: یکی از کارهایی که از گذشته نیز در دفتر تبلیغات صورت می گرفت، تامین محتوای تبلیغ در مناسبت های مختلف تبلیغی است و در این راستا از ظرفیت نخبگان مبلغ نیز برای ارتقای سطح ره توشه مبلغان بهره گرفته می شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه از اعزام هشت هزار مبلغ به مناطق مختلف کشور در ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد تبلیغی خبر داد. 

حجت الاسلام واعظی بیان داشت: پیشنهاد می کنیم طلاب و فضلایی که می خواهند مدرک سطح چهار حوزه را اخذ کنند ملزم شوند تا پرونده تبلیغی داشته باشند.

وی با تاکید بر این که خلا روحانی و مبلغ در سراسر کشور احساس می شود، یادآورشد: امروز احساس نیاز به معارف اهل بیت(ع) و حضور روحانی در سطح کشور،  مساجد، مدارس و مراکز اداری بیش از هر زمانی احساس می شود و حداقل به فعالیت شصت هزار مبلغ در سراسر کشور داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی